• Aroma Market:
  • 0 850 885 01 35
99 TL üzeri tüm siparişlerinizde ücretsiz kargo!

Siparişlerinizi EFT/Havale, banka kartı, sanal kart, BKM Express, Garantipay ve tüm kredi kartları ile tek çekimde ödeme seçeneğini kullanarak gerçekleştirebilirsiniz. Kapıda ödeme yöntemi şu an için kullanılmamaktadır.

Aroma Market, kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri kullanır ve doğrudan anlaşmalı olduğu
Garanti Bankası'nın kurumsal ödeme alt yapısını kullanır.
- Kredi kartı bilgilerinizin tamamı hiçbir koşulda sistemimizde tutulmamakta ve sadece 3D Secure ödeme servisi ile yapılan ödemeler kabul edilmektedir.
- Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın bir anahtar simgesi bulunur. Bu anahtar, tarayıcınız aracılığıyla gönderdiğiniz bilgilerin üçüncü şahıslara karşı korunacağının güvencesidir.
- SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure ödeme servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz.

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'nun (BDDK) taksitlendirmeyi düzenleyen yönetmeliğine göre, gıda ürünleri harcamalarında taksit seçeneği yoktur.

Hafta içi saat 14:00'e kadar verilen siparişler aynı gün kargoya verilmektedir.
Kritik stoklu ürün siparişi:
Kritik stok ibaresi bulunan ürünlerin siparişinde, istisnai bir durum olarak; verdiğiniz sipariş, başka bir müşterinin siparişi ile aynı anda olabilir ve çıkan stok sorunundan dolayı ürün teslim edilmeyebilir. Herhangi bir aksaklık olması durumunda tarafınıza bilgi verilecektir. Stok sorunu olan ürün için iade ya da farklı bir ürün ile değişim talep edebilirsiniz.

99 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 99 TL ve altı siparişlerinizde kargo bedeli 5 TL'dir. Kargo ücretini ürün siparişi sırasında sepet ekranında görebilirsiniz.

Siparişleriniz Aroma Market tarafından özenle hazırlanarak paketlenip, kargoya teslim edilmektedir. Paketin size hasarlı olarak ulaşması kargo firmasından kaynaklanabilir. Böyle bir durumla karşılaştığınız zaman "Hasar Tespit Tutanağı" tutturmalısınız. Dikkat etmeniz gereken nokta ürünün değil, kargo paketinin hasarlı olduğunun yazılmasıdır. Bu sayede ürün değişimi talep edebilirsiniz.

Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik uyarınca; gıda maddeleri, içecek ve diğer günlük tüketim maddeleri için ALICI cayma hakkını kullanamaz.

Stok kodlamasında yaşanan bir hata nedeniyle farklı bir ürün gönderilmişse öncelikle sizden özür dileriz.
Değişim işleminin yapılabilmesi için lütfen İletişim formu üzerinden bize bilgi verin.
Başvuru formu hatalı ürün departmanımıza ulaşınca kısa süre içinde gerekli kontroller yapılır ve işleminizin kabul edilmesi durumunda, kargo gönderi numaranız hakkında size e-posta yoluyla bilgi verilir.
Kargo gönderi numaranızı kullanarak söz konusu ürünü karşı ödemeli olarak bize gönderebilirsiniz.
Ürün elimize ulaştığında gerekli işlemler yapılacaktır.
Kargo gönderi numarası bulunmayan veya anlaşmalı olduğumuz kargo firması haricinde gönderilen ürünler kabul edilmemektedir.

Siparişiniz kargoya verildiğinde teslimat adresiniz hiçbir değişiklik yapılmadan otomatik olarak kargo firmasının sistemine aktarılır ve gönderi işlemi bu doğrultuda devam eder. Teslimat şubeleri, kargo firması tarafından adresinize bağlı bulunan şubeye çıkarılır. Dolayısıyla ürünün teslimat için hangi şubeye verileceği Aroma Market’e bağlı bir seçim değildir.
Kargonuz eğer yanlış adrese ya da şubeye gönderilmişse, bize e-posta yoluyla bilgi verdiğiniz takdirde kargo firması tarafımızca bilgilendirilir ve yönlendirme işlemleri en kısa sürede yapılır.

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları genelde Türkiye’nin her yerine ürün teslimi yapmaktadır. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi yoksa, orası “mobil bölge” kapsamında değerlendirilir ve haftanın belli günlerinde ürün teslimi yapılır.
Sitemizde belirtilen kargo ücretleri il, ilçe merkezleri için geçerlidir. İl, ilçe merkezleri ve mobil bölgenin dışında kalan noktalara ürün teslimi yapılamaz; yapılsa da ekstra bir kargo ücreti talep edilebilir.

Aromamarket üzerinden verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde, kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatıp bu konuda bizimle iletişime geçin.

Her sipariş, faturasıyla birlikte kargoya verilir. Resmi faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde ya da siparişinizin yer aldığı kolinin içerisinde size ulaştırılır. Ayrıca şirketimiz, e-fatura kullanıcısı olup faturanız siparişiniz onaylandığında e-posta adresinize otomatik olarak iletilmektedir.

Herhangi bir nedenden dolayı, faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse, fatura talebinizi müşteri hizmetlerimize iletebilirsiniz.

Sipariş verdiğiniz ürün kargoya verildiğinde size sms ile bilgi verilir. Ayrıca, “Hesabım” sayfasındaki “Siparişlerim” bölümünden, siparişinizdeki ürünlere ait statü bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Aromamarket üzerinden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı güvenliğinizin sağlanması için bankadan onay alınır.
- Kredi kartları güvenlik birimi, gerek duyduğunda bankada kayıtlı kişisel bilgilerinizde yer alan sabit telefon numaralarından size ulaşarak sipariş onayı alır ve bize iletir.
- Sipariş onayı sistemimizde göründüğünde siparişiniz hazırlanır ve kargoya teslim edilir.
- Siparişiniz 2 günü aşan sürede onay alamamışsa bankanız, kendi sistemlerinde kayıtlı bulunan sabit telefon numaralarından sizi aramış fakat ulaşamamış demektir. Bu durumda bankanızı arayarak kişisel bilgilerinizi güncellemenizi ve kredi kartı güvenlik birimine size en kısa sürede ulaşabilecekleri sabit bir telefon numarası vermenizi öneririz.
- Kişisel bilgilerinizi güncelledikten sonra siparişiniz sistemimizde görünecek ve teslimat için hazırlanacaktır.

Aroma Market'i gezerken beğendiğiniz ürünleri aklınızda tutmanız biraz zor olabilir. Bu yüzden "Alışveriş Listem" var. Ürün sayfalarında yer alan Alışveriş Listeme Ekle” butonuna tıklayarak ürünü alışveriş listenize ekleyebilir, satın almak istediğinizde dilediğiniz zaman listenizden sepetinize tek tıkla aktarabilirsiniz.

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için sayfanın üst kısmında bulunan “Hesabım” menüsüne girip sırasıyla "Hesabım" - "Üyelik Bilgileri" yönlendirmelerini takip edin. "Üyelik Bilgileri" sayfasında gerekli değişiklikleri yapıp “Kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenmiş olacaktır.

Adres bilgilerinizi güncellemek için “Hesabım” menüsüne girip sırasıyla "Hesabım" - "Kayıtlı Adres Bilgileri" yönlendirmelerini takip edin. "Kayıtlı Adres Bilgileri" sayfasında kayıtlı adreslerinizi listeleyebilir, seçilen adreste gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz.

"Üye Giriş" sayfasındaki "Şifremi unuttum" yazısına tıklayın. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi ve güvenlik kontrolü için belirtilen karakterleri ilgili kutulara girdikten hemen sonra e-posta adresinize bir link gönderilecektir. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, alışverişe güvenle devam edebilirsiniz.
- Ayrıca dilediğiniz zaman “Hesabım” sayfasından şifre değişikliği yapabilirsiniz.

Yardım bölümünde yer almayan konularla ilgili bir sorunuz olursa lütfen İletişim formu üzerinden bize bilgi verin.
Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.